Nejen výrobky, ale nově také ubytovací a stravovací služby se mohou pochlubit značkou MORAVSKÝ KRAS regionální produkt®
Letos poprvé mohli své žádosti podat provozovatelé ubytovacích a stravovacích zařízení. Nejen regionální příslušnost byla rozhodující pro udělení ochranné značky. Poskytovatelé ubytovacích a stravovacích zařízení se ve své žádosti zavázali ke kvalitě poskytovaných služeb, provozu šetrnému k přírodě, či jedinečnosti poskytovaných služeb. Velký důraz je kladen na tradici, podporu regionu při pořádání kulturních a sportovních akcí, nebo pořádání doprovodných aktivit pro návštěvníky Moravského krasu. Vítané je, když stravovací zařízení propaguje místní produkty, a zejména pak některé z dalších produktů označených MORAVSKÝ KRAS regionální produkt®.
Mezi devíti novými držiteli značky v oblasti ubytovacích a stravovacích služeb jsou například penzion Starý pivovar ve Křtinách, kdy majitelé manželové Brychtovi citlivou rekonstrukcí zachránili budovu původního pivovaru z roku 1725, či hotel Sladovna Černá Hora s širokou nabídkou služeb, včetně pivních lázní a wellness.
Druhou novinkou letošní výzvy byla možnost certifikovat tzv. „zážitky“. Výzva byla určena provozovatelům služby v cestovním ruchu, která je vázaná na konkrétní lokalitu nebo tradiční akci. Zásadní podmínkou byla jedinečnost poskytované služby, a to jak ve vztahu k Moravskému krasu, tak v péči věnované vytváření prostředí pro návštěvníky.
Ke 22 původním držitelům značky MORAVSKÝ KRAS regionální produkt® se letos připojili 2 noví potravinářští producenti a 9 provozovatelů hotelů, penzionů, turistických chat, či jeden autokemp. Značka se těší čím dál větší oblibě a v současné době ji tedy využívá na 33 živnostníků.
Mezi devíti novými držiteli značky v oblasti ubytovacích a stravovacích služeb jsou například penzion Starý pivovar ve Křtinách, kdy majitelé manželové Brychtovi citlivou rekonstrukcí zachránili budovu původního pivovaru z roku 1725, či hotel Sladovna Černá Hora s širokou nabídkou služeb, včetně pivních lázní a wellness.
Druhou novinkou letošní výzvy byla možnost certifikovat tzv. „zážitky“. Výzva byla určena provozovatelům služby v cestovním ruchu, která je vázaná na konkrétní lokalitu nebo tradiční akci. Zásadní podmínkou byla jedinečnost poskytované služby, a to jak ve vztahu k Moravskému krasu, tak v péči věnované vytváření prostředí pro návštěvníky.
Ke 22 původním držitelům značky MORAVSKÝ KRAS regionální produkt® se letos připojili 2 noví potravinářští producenti a 9 provozovatelů hotelů, penzionů, turistických chat, či jeden autokemp. Značka se těší čím dál větší oblibě a v současné době ji tedy využívá na 33 živnostníků.