Výzkum socioekonomických předpokladů cestovního ruchu Výzkumný projekt TA ČR č. TB010MMR030 |
Výsledky výzkumu |
 |
Dotaznik pro obyvatele |
 |
Dotaznik pro podnikatele |
 |
Otázky rozhovorů (obce) |
 |
Dotazník ostatní aktéři |
 |
Komplexní dotazníkové šetření v obcích Jihomoravského kraje k 31. 12. 2012 |
Vyhodnocení šetření |
 |
Výsledky podle jednotlivých obcí |
 |
Kartogramy |
 |
Utilizing Regional Product Labeling in Rural Development Strategies: A Case Study in the Karsticum Region
|
Případová studie |
 |
Regionální značka v Moravském krasu jako dlouhodobě fungující system garance kvality a platforma pro rozvoj místní spoluprce a vzdělávání a další strategické plánování |
Případová studie |
 |
Dosavadní vývoj a globální trendy v marketingu místní produkce a možnosti jejich využití ve strategickém plánování MAS Moravský kras |
Analytická studie |
 |
Expertní analýza poklesu návštěvnosti v Jihomoravském kraji |
Analytická studie |
 |
Analýza využití potenciálu biomasy pro energetické účely na území působnosti MAS Moravský kras
|
Analytická studie |
 |
Overwiev and Analysis of Public Awareness Raising Strategies and Actions on Energy Savings |
Analytická studie |
 |
Analýza sociálních rizik v SO ORP Blansko |
Analytická studie |
 |
Analýza spolupráce s dodavateli elektřiny a zemního plynu |
Analytická studie |
 |
Analýza absolventů vybraných veřejných vysokých škol v Jihomoravském kraji |
Analytická studie |
 |