Výzkum socioekonomických předpokladů cestovního ruchu Výzkumný projekt TA ČR č. TB010MMR030 |
Výsledky výzkumu |
|
Dotaznik pro obyvatele |
|
Dotaznik pro podnikatele |
|
Otázky rozhovorů (obce) |
|
Dotazník ostatní aktéři |
|
Komplexní dotazníkové šetření v obcích Jihomoravského kraje k 31. 12. 2012 |
Vyhodnocení šetření |
|
Výsledky podle jednotlivých obcí |
|
Kartogramy |
|
Utilizing Regional Product Labeling in Rural Development Strategies: A Case Study in the Karsticum Region
|
Případová studie |
|
Regionální značka v Moravském krasu jako dlouhodobě fungující system garance kvality a platforma pro rozvoj místní spoluprce a vzdělávání a další strategické plánování |
Případová studie |
|
Dosavadní vývoj a globální trendy v marketingu místní produkce a možnosti jejich využití ve strategickém plánování MAS Moravský kras |
Analytická studie |
|
Expertní analýza poklesu návštěvnosti v Jihomoravském kraji |
Analytická studie |
|
Analýza využití potenciálu biomasy pro energetické účely na území působnosti MAS Moravský kras
|
Analytická studie |
|
Overwiev and Analysis of Public Awareness Raising Strategies and Actions on Energy Savings |
Analytická studie |
|
Analýza sociálních rizik v SO ORP Blansko |
Analytická studie |
|
Analýza spolupráce s dodavateli elektřiny a zemního plynu |
Analytická studie |
|
Analýza absolventů vybraných veřejných vysokých škol v Jihomoravském kraji |
Analytická studie |
|